Leírás
RAPID RENOVATOR COMPLETE KIT
A Rapid Renovator készlet tartalmaz mindent amire csak szüksége lehet az autó fényezésének újjá varázsolásához.
Jó polírozást kívánunk !
37 800 Ft
A Rapid Renovator készlet tartalmaz mindent amire csak szüksége lehet az autó fényezésének újjá varázsolásához.
Jó polírozást kívánunk !
Varga Emma –
Hogyan tudom megrendelni?
Tóth Attila –
Kedves Emma,
Az ipari termékeinket csak emailben lehet megrendelni. Név, cím, telefonszámra lesz szükségünk.
gozon.gyula78 –
Üdvözlöm!
Mennyibe kerül a termék? Nem találom a honlapjukon.
Köszönettel: Gózon Gyula
Tóth Attila –
24.130Ft a készlet ára.
B.Attila –
A mai napon kipróbáltam a terméket, ami után nagyon kíváncsi lennék, hogy a videón látható karcokat, sérüléseket, hogyan sikerült eltüntetni, ugyanis nekem a legfinomabb mosókarcok is megmaradtak, nem hogy a mélyebbek. Pedig volt, hogy a Super Resin Polish-t is bevetettem. A motorháztetőt direkt csak félig csináltam meg, hogy legyen összehasonlítási alapom. Előzőleg a motorháztető Sonax Brilliant Shine Detailer wax-ot kapott. Sajna nincs különbség a párezer forintos Sonax wax, és a HD wax között látványban.
Tóth Attila –
Kedves Attila,
Van pár tényező ami befolyásolhatja a polírozás hatékonyságát.
Mennyire tapasztalt polírozás terén?
Milyen keménységű lakkot polírozott?
Milyen géppel polírozott?
Mekkora fordulatszámokon?
Mekkora terheléssel?
Mennyi pasztát használt, mekkora területen?
Mennyi idő alatt polírozta meg az egész autót?
Ha ezekre a kérdésekre választ kapok, akkor megpróbálok tanácsot adni, ami látatlanban nem egyszerű feladat 🙂
Üdv
Tóth Attila
B.Attila –
Igyekeztem a videón látható mozdulatokat ill. fordulatszámot használni. Nem vagyok profi autófényező, éppen ezért választottam ezt a terméket, mivel itt egy lépcsőben ígért jó eredményt.
Tóth Attila –
Ezzel eddig egy kérdésre kaptam választ és tényleg fontos lenne tudnom a többit is, hogy segíteni tudjak.
Ez a termék egy professzionális polírozószer.
A polírozás sokkal összetettebb feladat, mint az elsőre tűnik. Leegyszerűsítve, le kell vele csiszolni a lakkból annyit, hogy az egyenetlenségek eltűnjenek, de ez nem megy, ha nincs elég csiszoló hatás (fordulatszám, terhelés, pasztamennyiség, stb…) és, hogy aztán ne legyen hologram, nem mindegy, hogy mennyi ideig tart a folyamat / terület, és szintén nem mindegy, hogy mennyi pasztával dolgozik egy adott méretű területen.
Nem véletlen, hogy tele vannak az utak félresikerülten polírozott, hologramos fényezésű autókkal. Pedig azokat magukat nagy tapasztalatúnak képzelt „szakemberek” csinálták…
B.Attila –
Tapasztalat nincs
Keménységet nem tudom, Peugeot 206 metál bordó
Skil 1200 Watt
1-es ill. 4-es fokozat
–
3 cseppet, ahogy a videón látható
kb. 2 óra, de csak a fél autót csináltam meg. A teteje kimaradt teljesen
Tóth Attila –
A Peugeot fényezése egyáltalán nem kemény, úgyhogy az nem okozhat problémát.
Marad a technika. A nagy korongra első nekifutásra mehet egy kicsit több paszta, mert ez a pár borsónyi adag csak onnantól működőképes, hogy a korong már magába szívott valamennyit.
Valószínűnek tartom, hogy mint minden kezdő polírozó, Te (nem emlékszem, hogy tegeződtünk-e, ha nem, akkor elnézést) is túl kevés terhelést adsz a felületnek. Rá kell nyomni a korongot a felületre rendesen úgy, hogy a szivacs a teljes felületével érintkezzem a fényezéssel. Ha jól felmelegíti a fényezést, akkor van terhelés. Nem azt mondom, hogy füstöljön, de azért kell melegednie. Nagyon nehéz ezt így leírni, mert alapvetően sok tapasztalat kell hozzá, hogy valaki szépen és hologram mentesen tudjon polírozni, de a legfőbb erény a türelem, a jó szem és az igényesség.
Egy elem tisztességes polírozásához kell EGY ÓRA!!!, de van, hogy kettő sem elég…
Az alap technika ami a videón látszik, teljesen rendben de, hogy hányszor kell megcsinálna az a technikán és a fényezésen múlik. Van amit meg lehet csinálni egy körben, van aminek kell 4-5 kör is mire elfogadható lesz. Egy Peugeot esetében nem hiszem, hogy sok kellene, mert jól polírozható.
Szumma szummárum, kicsit több anyag, jóval nagyobb terhelés és még egy tipp, hogy egyszerre csak kis felületen dolgozz (kb60x60cm)
B.Attila –
Köszönöm a segítségedet, ki fogom próbálni így is.
Tóth Attila –
Nagyon szívesen!
Gyakorlás, gyakorlás, gyakorlás 😉
B.Attila –
Még egy kérdés. Milyen rendszerességgel lehet használni a szert, hogy ne ártson a fényezésnek?
Tóth Attila –
Egy szakszerű polírozás körülbelül 3-4 mikron vastag lakkréteget távolít el a kb 80-ból (tipusfüggő). Amíg nem sikerül a minimális mosókarcokat eltüntetni, addig nagyjából semmi nem történik a lakkal. Az éleknél nem szabad erősen polírozni, mert ott a legvékonyabb a fényezés, és ott amúgy sem látszanak a karcok annyira.
Az autóápolás lényege, hogy úgy legyen védve és tisztítva a szép fényezés, hogy minél kevesebbszer kelljen polírozni, pláne korrekciós polírozásnak kitenni.
Ha egyszer szépen meg van polírozva és utána kellő körültekintéssel van tisztítva, akkor 1-2 évente elég egy frissítő polír.
B.Attila –
köszönöm a választ!
Mark –
Régen ebben a kitben volt 1 es paszta karc eltüntető 2 es meg a fényesitő szerű fekete kupakos ez kit már csak 1 pasztát tartalmaz?
Tóth Attila –
A Paint Pro készlet még két anyagot tartalmazott, az új Rapid Renovator már egy egylépcsős polír.