Általános szerződési feltételek

Üzlet szabályzat

Átalános információ

A hozzánk hétköznapokon 14 óráig eljuttatott rendeléseit a következő munkanapon postára adjuk, mely Magyarország egész területén 1 munkanapon belül célba ér. Tehát a rendelését akár 48 órán belül kézhez kaphatja! (a szállítási költségeket lejjebb találja meg az oldalon feltüntett árak ezt nem tartalmazzák)

A később érkező rendeléseket csak a következő hétköznapra tudjuk vállalni.

Áru kiszállítása és átvétele

Webáruházunk a Magyar Posta Zrt.-vel dolgozik, mely sokkal előnyösebb, mint a futárszolgálat és nem kerül többe.

Személyes átvételre is van lehetőség referencia üzletünkben AUTÓFEJLESZTÉS.HU autósbolt a 1139 Budapest, Teve utca 12-14. szám alatt.

Miért is jobb ez önnek?

  • Ha a csomagot valamilyen oknál fogva nem tudja átvenni, akkor a legközelebbi postára tud érte menni, ahol akár 5 napig is tárolják a csomagot.
  • Megbízható és minőségi szolgáltatás, garanciával
  • Akár a helyi jól ismert Postás is kiviheti Önnek a csomagot
  • Kedvező ár

Minden csomagot utánvétellel adunk postára, ami annyit jelent, hogy az áru ellenértékét a Postásnak kell kifizetni a csomag átvételekor. Amennyiben előre kiegyenlíti a számla összegét, akkor standard postai csomagként adjuk fel a termékeket.

Szállítási költségek

Magyarországi vásárlóinknak bruttó 30 000 Ft feletti vásárlásnál a szállítási költség ingyenes!
A megrendelés összegének alsó és felső határa nincsen.

Rendelés értékeSzállítási költségSzállítási zóna
30 000 Ft-ig2 000 FtOrszágos
Előreutalás esetén1 500 FtOrszágos
30 001 Ft-tólIngyenesOrszágos

A szállítási díjak bruttóban értendőek.

Csomag újrakézbesítése

Ha a Postás nem találja a megadott címen, akkor a értesítést hagy a megrendelő részére, vagy mepróbálja Önt felhívni a megadott telefonszámon (ezt az adatot megkapja a kézbesítő postás). Az értesítő tartalmazza a csomag számát amivel át tudja venni a csomagot a megjelölt postán!

Ha ilyen értesítőt Ön nem kapna és a csomagja 4 munkanapon belül nem érkezne meg, kérem lépjen velünk kapcsolatba egyeztetés véget.
Amennyiben egy címről kettő vagy több alkalommal is visszakapjuk a kiküldött csomagot, áruházunk fenntartja a jogot a további kiszolgálás megtagadására.

Vevőszolgálat, garancia

Reklamáció

Minden feladott küldemény rendelkezik árubiztosítással!

Az esetleges szállításból keletkező károkat, legkésőbb 24-órán belül szíveskedjenek jelezni, ellenkező esetben a Megrendelőt, nem áll módunkban kártalanítani.

Amennyiben az áru átvételekor, már látható sérülés, abban az esetben a postán jegyzőkönyveztetni szíveskedjen. Minden esetben vigye magával a teljes kapott csomagot. Azaz a dobozt és a benne található összes tételt.

Akár minőségi, vagy mennyiségi különbséget állapítanak meg a felek a kiszámlázott tételek, illetve a leszállított áru között, akkor is kárfelvételi jegyzőkönyvet kell felvenni. A kárfelvételi jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell az átvett és a visszaküldött csomagok részletezett tartalmát, illetve a sérülés mértékét. A jegyzőkönyvet az áruszállítónak és az átvevőnek is alá kell írnia és egy példányát, a sérült csomaggal együtt vissza kell küldeni.

A reklamáció jogossága esetén a kérdéses tételeket jóváírjuk, garanciázzuk, vagy a következő vásárlás összegéből leszámítjuk.

Nem tekintendő reklamációnak a rendelés késői visszamondása, azaz a tárgynapi határidő (15 óra) utáni lemondás. A mindenkori tárgynapi határidőt kell az adás-vétel megkötésének, az idejének tekinteni.

Amennyiben utánvéttel fizeti ki a termékek árát, akkor mindenesetben tartsa meg a csomagon talált elismervényt, mert ennek hiányában semminemű utólagos reklamációt nem tudunk elfogadni a pénzügyi teljesítéssel kapcsolatban.

A cégünk által tévesen kiküldött termékek szállítási költsége a mi azaz az eladó költsége.

A szállítások kapcsán felmerülő egyéb problémák esetén kérem, forduljanak ügyfélszolgálatunkhoz bizalommal

Elállási jog

Amennyiben rendelését tévedésből adta le, azt a leadást követően e-mailben a info@autoglym.hu címen vagy a +36 30 201 4191 telefonszámon mondhatja le, a csomag feladása előtt minden következmény nélkül.

Termék visszavásárlási garancia

Webáruházunk szolgáltatásai terén etikusan, törvényesen, a Vásárlók érdekeit szem előtt tartva jár el. A Vásárló a szerződéstől 8 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat. Előfordul, hogy az Internetes áruházban kiválasztott termék a valóságban mégsem olyan, mint amilyet Ön szeretett volna.

Az ilyen esetekben természetesen az áru értékére pénz visszafizetési garanciát vállalunk, melynek érvényesítési módja a következő

  • jelzi a termékkel kapcsolatos elégedetlenségét telefonon +36 30 201 4191 vagy e-mailben info@autoglym.hu
  • visszajuttatja a terméket
  • ha ön törzsvásárlónk, arra is van lehetősége, hogy ügyfélszolgálatunkkal előre egyeztetve, a friss rendelésében, megjegyzésként is leírva problémáját és annak orvoslásának módját, a megrendelt termékek átvételekor a futárnak átadja, azon terméket sértetlenül, amit vissza kíván küldeni, a Magyar Postán keresztül visszajuttatja hozzánk. A beérkezést követően munkatársunk ellenőrzi annak sértetlenségét és egyeztet Önnel. Van lehetősége arra, hogy piros postai utalványon visszaküldjük a termék értékét, vagy új rendelésnél írjuk jóvá azt. (Ha rendelkezik bankszámlaszámmal akkor el is tudjuk utalni az összeget)

A terméket az alábbi címre kell visszaküldeni

Autoglym.hu Kft. 1047 Budapest, Irányi Dániel u. 16.
Kérjük, a csomagot standard postai csomagként adja fel (jelen esetben 1 050 Ft-ba kerül). A szállítási költség a hatályos jogszabályok alapján a vásárlót terheli.

NE küldje vissza portós vagy utánvéttel terhelt csomagban, mert ezeket NEM áll módunkban átvenni!

A termék megérkezésekor munkatársunk ellenőrzi annak sértetlenségét és piros postai utalványon visszaküldi Önnek a termék értékét, vagy átutatljuk egy megadott számlára. A csomagban mindenképpen szereplenie kell az általunk kiálított számlának vagy nyugtának.

Sajnos a szállítási költséget nem áll módunkban visszafizetni az ellálási jog esetében kizárólag a termék ára kérhető vissza.

Az elállási jog nem érvényesíthető személyes átvétel esetén! Ebben az esetben kizárólag a hatályos jogszabályok szerint járunk el a termék visszavásárlását tekintve. De természetesen a terméket megtekintés után nem kötelező átvenni, minden következmény nélkül visszamondható a rendelés.